Seminit Bersamamu

Ray FL
0



Dalam sesaat hening, kutemu tempat perlindungan, sebuah batas yang menghargai aku. Pandangan terhenti, detik menjadi abadi. Pencarianku berhenti di hatimu. Betapa aku rindu untuk menghabiskan saat-saat seperti itu bersama engkau lagi.

Dalam genggamannya, masa berlari perlahan. Simfoni waktu menjadi melodi ketika cinta melewati. Kanvas jiwa kita lukis bersama, mencantumkan warna pilihan kita. Bisikan selembut malam menjadi puisi sebuah kisah.´

Hati berbicara dalam bahasa seluas alam semesta. Seminit bersamamu adalah rahmat kekal. Perjalanan dalam pelukan hangat, cinta pun menebal.

Seiring berdetaknya masa, degup jantung dikongsi. Di selang selingan rindu, cinta diisytihar di atas bentangan rumput waktu. Kisah kita terjalin di situ. Di hati yang percaya.

Pada saat itu, emosi berkembang melebarkan taman pengertian. Di ruang sunyi, nafas dicuri, ciuman berganti. Seminit bersamamu, kebahagiaan murni kekal abadi.

Walaupun sekejap, detik ini begitu terkesan hingga meninggalkan jejak di tanah suci cinta. Dalam masa sesingkat itu, impian menjadi kenyataan. Keajaiban ditemui dan seminit bersamamu adalah selamanya.

Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!