KAHWIN

 “Kau memang tak menghargai pujian.”
Betul. Aku lagi menghormati hinaan, kutukan, rasa benci. Itulah yg jujur. Pujian belum tentu lagi.“
“Kau jugak susah nak memberi.”
“Aku bagi bila aku ada. Kalau aku tak de macam mana aku nak bagi.”
“Kau bagi tapi kau tak sedar.”
“Sebab aku yakin pada kepekaan.”
“Aku tak nak tengok masa depan. Aku nak bina dia.”
“Foundation tu dah padat.”
http://www.introversi.com/2014/04/kahwin.html
Resapan Jiwa
“Sebab tu aku nak start. Aku rasa kau pun sama.”
“Kau selalu ada jawapan untuk aku. Aku tak payah jawab, kau tau." 
"Sebab tu aku tak pernah ragu tentang masa depan."
"Pegang engkau aku pegang sama masa depan tu.“
Kita membesar bersama. Aku suka membesar dengan kau.”
“Aku nak tua dengan kau. Nak bilang kedut kat muka kau."
Kita kahwin.”
Soulmate." 
"Aku dah ready."
"Jomla.“

KAHWIN KAHWIN Reviewed by Ray FL on Friday, April 25, 2014 Rating: 5
Powered by Blogger.